~follower me~

Sunday, 13 November 2011

tamoe couple skejap2x dah

malam yang sangat m,yedih kan kite..tibe2x pulak zulkhairi SEND TEXT!!
dia kate yang dia tak nak ganggu awex orang kite tak faham maksud dia..
kite tanye dia nape ckap macam to..
dia kate ade orang call dia orang to laki..dia ckap kat zul yang zul rmpas kite dari laki to..
zul kate kite curang dengan dia padahal tak pena curang pun :'(
terus zul kate dia tak kan ganggu kite dah im so sad ..
SUSAH NAK CARI BOY MACAM ZUL.
sebab kite hari2x jupe dia tiba2x kite pasnie tak boleh jupa dia..
siyes sideh sangat..laki yang call zul to pun jahat sangat!!
pape pun kite doa supaya kite boleh hidup tanpa MUHAMMAD ZULKHAIRI!
harap2x boleh lah lupakan dia AMIN!!

No comments:

Post a Comment