~follower me~

Saturday 19 November 2011

riNdu saNgat !!

hyee you all harini tiba2x tringat kat zul hmmm..
tadi dia text kite hati kite happy sangat hanya allah yg tahu prasaan aku..dia text ckap baik2x je dah tak ckap unk aku dah..tapi klau dapat jumpa dia kan best dapat tengok dia ketawa,mrajuk dan bagai2x lah..kenapa lah kite clash zul kau tahu tak aku cinta and syg kau sangat kau senang lah tinggal aku pasto rmai pompuan yang nak kat kau..sebab to kau tak kisa tinggal aku..ye aku ngaku mmg aku rmai kawan ngan laki cuma kawan je aku tak pernah niat nak curang ngan kau..yang kau tahu kau tduh aku..aku tahu lah exgf kau to baik sangat2x tak curang and tak ada kawan laki..kau janji lepas kau SPM kau nak ajak aku joging kat bukit larut,kau janji hari2x kau nak lepak kat rumah aku..kau janji yang kau sentiasa brada d,sisi aku tapi semua impian aku to kau hancur kan smua nya..thank buat aku macam nie..last kite jumpa kat depan sekolah time balik sekolah sebab nak tukar cincin kite balik..pas kau hantar cincin terus kau belah macam to jee..hhhmmmm sadehhh!!
sampai sekarang aku tak boleh trima lelaki lain dalam hidop aku...okeh lah kite mmg tadak jodoh kan :)

hey you all jom tenang kan fikiran .. tengok video di bawah sweet lagu yee...
best kalau aku ngan zul buat video mcam kat bawah nie kan ...
and korang yang still couple jaga lah bf/gf korang rugi klau kite clash tau.
okeh harap korang enjoy dengar lagu ini ye ..
smpai sini je kite luah kan prasaan kite yg lame terpedam..
byee2x..tata..toto
love you all <3

No comments:

Post a Comment